Doorgaan naar hoofdcontent

Een blog aan mijn been


We beleven dolle tijden hier en we hebben het hartstikke druk. En druk, dat betekent werk, en werk dat is goed want werk is geld en daar kun je leuke dingen mee doen zoals….ehm….bloggen? Oh nee, dat dus juist niet! Geen tijd!
Haha, het is ook nooit goed.
Enfin.
Ik schud dan maar even mijn iPhone leeg, in plaats van tekst.
Want er was wel van alles.
We hadden de toestand omtrent het bezoek van Het Koninklijk Paar.
En ik was nog met Merlijn op de radio.
En we hadden de avond4daagse.
En Loïs was jarig.
(Ook al is dat dan al twee weken geleden.)

Vol spanning wachten
Intussen: Bo op stelten
Haha. Dit doet mijn nieuwe iPhoto. Vond ik lollig.


avond4daagse


radio

leuk
www.slordigetaarten.nl
Voor het eerst zelf naar school fietsen.
En ik maakte natuurlijk een fotoboek. Dit is de kaft.
(Maar in Nederland schijnt ook de zon.)