zondag 11 september 2011

Van alledrie een momentje

Omdat het nog niet echt zo lijkt te lukken met het oppakken van het gewone leven*, dacht ik ik grijp even terug naar de week vóór Vlieland. And than take it from there.
Haha, wat natuurlijk gewoon een bullshitverhaal is als excuus om nog even wat foto's te laten zien die ik had laten liggen:

Bo in de tweedehandswinkel, de grootste verkleedkist van de wereld.
(De laarzen hebben we maar gekocht.)

Loïs slaagt voor haar ogentest op het consultatiebureau.

Merlijn op Noorderzon. Een bijzondere foto en wel hierom: Dit is het eerste jaar dat hij groot genoeg is om erbij te kunnen.
En hij heeft inderdaad een beetje een ranzige broek aan, ja.


*Al mijn hoop is nu gevestigd op morgen. Wellicht helpt het om de week gewoon op maandag te beginnen.

8 opmerkingen:

LEHTI zei

Bedankt voor dit verhaaltje voor de nacht. We krijgen vast een mooie nazomer. Vol verkleedkisten, pispalen en zonder brillen. Hoewel, er zit er één op mijn neus, anders kan ik niet lezen. Mijn eerste. Boehoe, ik word oud en de zomer is voorbij. :-(

sanneke zei

Zo, die Merlijn, da's wel een momentje, ja. Ik ontdekte vandaag bij Jip de eerst minuscule puistjes. Hallo zeg, hij is 8! Beginnen die hormonen nu al te rommelen?

Terrebel zei

Ben wel een beetje jaloers op Merlijn! Ben nu bijna 44 maar kan er nog steeds niet bij...gelukkig zijn er meestal wel bomen of struiken te vinden...;-)

Nicole zei

Ik vind het ook lastig om het gewone leven weer op te pakken!!! Maar de dagen lenen zich er ook zo slecht voor. Nu moeten mijn twee dochters weer op kamp resp. werkweek naar Londen!

Ik heb zin in 'gewoon'.

Manon zei

En, hielp het?

Manon zei

@Sanneke: Bij oudste zag ik vorige week ineens ook wat piepkleine puistjes op haar voorhoofd. En ze krijgt ineens vet haar na een paar dagen terwijl er vroeger wéken voorbij gingen voordat haar haren gewassen moesten worden. Slik!

Nicolekebolleke zei

Voordat ik het onderschrift zag bij de foto van Bo dacht ik.. 'en die laarzen zijn te gek!'

Tijmen zei

Goede reden gevonden om foto's te posten, haha! En die vieze broek, dat kwam toch niet omdat het de eerste paar keer niet helemaal goed ging?

@sanneke: José ontdekt bij mij ook wel eens minuscule puistjes. Zou ik straks ook gaan puberen? #jottem