zondag 24 juli 2011

Staatsieportret




In het kader van de vakantievoorpret grasduinde ik zo wat door de foto's van de zomervakantie van twee jaar geleden en vond deze foto terug, die ik helemaal was vergeten.
Genomen met de zelfontspanner, in het (verkleed)kasteel in La Rochefoucauld, Frankrijk.
Een briljante foto, al zeg ik het zelf. Alles aan de foto is leuk: dat marypoppins-prinsesje op dr gympies, het schalkse prinsje dat met die hoed in zijn hand zo op zijn blote voetjes lijkt weggelopen uit de Nachtwacht, de hooghartige koningin die boven de grond lijkt te zweven (want. Waar. Zijn mijn voeten?), die wezenloze blik van Loïs, ('wat zijn we nú weer aan het doen') en dan dat hoofd van Henk, whoehááá, daar moet ik steeds weer zo om lachen! Zo'n Russische berenvel-koning. Trots op zijn bizarre gezin. En op zijn moderne sporthorloge.

We gaan proberen dit jaar - we zijn binnenkort weer in de buurt - nog zo'n foto te maken.
Maar daar zult u dus even een week of drie op moeten wachten.



Later!

9 opmerkingen:

Evelyn zei

Geweldig! Ghehehe!

Terrebel zei

Fijne vakantie! Lekker nieuwe herinneringen maken...

LEHTI zei

Jammer dat ik vanmiddag mijn camera niet mee had, toen ik langsfietste in de regen. Want zoals je daar stond, in de deuropening van je eigen castle, pardon chateau (denk dat Franse 'dakje' er maar even bij), leek je de koningin pas echt te rijk! (stond die Volvo soms voor je deur)

Susy zei

Haha, ja, die blik van Lois!
Jullie lijken allemaal uit verschillende tijden bij elkaar gezet te zijn.
Geinig.

Goeie (betere!) vakantie!
x

ChoCho zei

Toffe foto ;-)

Nicolekebolleke zei

Sjoone vakansie!!

de Brassers zei

Geniet van de vakantie en ik hoop dat een tweede foto net zo geweldig is als een eerste. Veel plezier !!!

Running Rapunzel zei

Cool! Wij waren vorige week ook voor de tweede keer weer bij het "verkleedkasteel" zoals min Daltons hem noemen!

De eerste keer wisten we van niks en was het een totale verrassing, dit keer wilden we een "2 jaar later"-foto maken.

Waar zaten jullie? Wij zaten in Village le Chat....je gaat me toch niet zeggen....

Running Rapunzel zei

Damn'! Memory flash! Was jij niet degene die twee jaar geleden tegen mij zei...hier waren wij ook? Was jij dat?
*peins*
*pieker*
*graaf*