dinsdag 1 maart 2011

Nationale Complimentendag

Het is vandaag Nationale Complimentendag, begrijp ik.
Dat heb ik niet nodig, want ik ben van nature al redelijk complimenteus.
En ik krijg zelf ook best vaak complimenten.
Gisteren nog.
Hoewel. Ik weet nooit helemaal zeker of iets als compliment bedoeld is, maar ik vat het altijd maar gewoon als zodanig op.


Oh. Ja, we waren weer eens in het ziekenhuis, op de eerste hulp.
Circus hè: een heel gevaarlijke tak van sport.
Lopen op een bal. En de bal is rond. You get the picture.
Even was men bang dat ze beide polsen had gebroken.
Maar dat viel mee.
Ze had zelfs niet één pols gebroken.
Alleen gekneusd.
Maar om daar achter te komen zaten we toch zo viereneenhalf uur in het ziekenhuis.

En verder heb ik het druk. Met werk enzo. Dus de verhalen over het nieuwste liedje van Jochem Meijer dat zal worden ingezongen door (onder andere) mijn kinderen en mijn mogelijke debuut op het boekenbal, daar zult u nog even op moeten wachten.

9 opmerkingen:

sanneke zei

Haha, die zucht aan het eind. Zit je daar met 2 gekneusde polsen in het ziekenhuis, vist je moeder naar complimenten die je zelf niet als compliment ziet.

Nicolet zei

gewoon doorademen en dan kom je er wel. en dan straks heb je nog heel veel verhalen te vertellen

Herma zei

Hahahahaaaa! Ik krijg meewarige blikken omdat ik zo hard zit te lachen achter de computer!

Running Rapunzel zei

Hemeltje lief, dan zit je daar als moeder.....fijn!

Sory dat ik naar het eind spring, maar ik werd enorm getriggerd door Jochem en ingezonden: ECHT? GAAF!

ChoCho zei

Gelukkig viel het allemaal mee :-)

Manon zei

Whahaha, een sneakpreview van de puberteit?!?

Maar arme Bo toch. Kan ze zich een beetje redden zo?

Door zei

Wat doet dat kind dan toch ook in een circus! Geintje. Maar hé, wat ontzettend sneu zeg.
En nu? Spreekstalmeesteres voor een tijdje?

Toet zei

Arme Bo, toch beetje gebroken dus, blijkt nu (las ik op twitter). Sneu!

Die laatste zinnen van dit blog klinken wel leuk!!!

Nicole zei

Dat is best lang viereneenhalf uur zeg! Vooral als er allemaal werk op je ligt te wachten.