vrijdag 13 augustus 2010

Qu'est-ce que tu mange, chien?

De vakantie was een aaneenschakeling van bizarre, ontroerende en hilarische anekdotes, maar allemaal van het type je had er bij moeten zijn, dus ik ga dr niet aan beginnen.
Zo.
Door naar de foto's. (Overigens ook niet heel veel soeps; het was zo leuk dat we van de weeromstuit zo'n beetje vergaten om foto's te maken.)



*In de kano Anna-Maria, natuurlijk ook mee.


Ik kom binnenkort trouwens nog op de vakantie terug, want ik las een boek. En dat is op zich niet zo'n verheffend feit, want zoals zovelen lees ik op vakantie wel vaker een boek, of hele stapels zelfs, maar ik las deze vakantie een werkelijk práchtig boek. En daar ga ik u over vertellen. Maar nu niet. Nee, zeg. Ik moet nog vijftien wasmachines wegvouwen.


Oh. De titel? Nja, iets met Merlijn. En wagenziekte. En een vriendelijke Franse mevrouw met twee hondjes.
U had er bij moeten zijn.

10 opmerkingen:

Jolanda zei

Hahahaha! Ja.. Ik heb het beeld, hoor. Ieeuuww!
Nu ben ik helemaal vergeten de rest van je tekst te lezen, maar aan de foto's te zien was het heerlijk!

Floor zei

en wil je ook even vertellen waar je was please en of het leuk was en of het misschien iets is voor een gezin met 7 kinderen voor volgend jaar??

De Repel zei

Leuk! De foto's zeggen al heel veel....welkom terug en succes met je vakantiewas!

inge zei

toch een fijne impressie van zo te zien een fijne vakantie dus =) ben benieuwd naar het boek!

inge zei

ps 15 machines?!! had je een extra auto gehuurd puur om kleren te vervoeren ofzo? ; )

Toaske zei

15 machines was? Jemig, je bent nu zeker al weer aan vakantie toe?

Susy zei

Hee, you're back!

Ben benieuwd naar het boek.

Door zei

Hihi, ik moet lachen om je laatste regels en je titel. Fijn dat je er weer bent!!

Joeltje zei

Khad er bij moeten zijn zeker.. ;-)

quirk zei

Ja, geef je ons allemaal leuke mooie foto's en dan eindig je met iets waardoor we allemaal achterblijven met een gevoel van: gadverdamme.
En bedankt. ;)