woensdag 1 december 2010

Nog lang niet jarig

Novylooptover bestaat a.s. maandag 2 jaar. Maar ik ga het niet vieren hoor, daar heb ik helemaal geen tijd voor; de kans dat u de komende weken hier een leuk stukje zult lezen is ook te verwaarlozen.
Ehm...ik ga u verwaarlozen, dat is eigenlijk wat ik probeer te zeggen hier.
Ik heb het namelijk druk, de komende tijd.
Hééél druk.
Werk aan de winkel. Of, met andere woorden: brood op de plank.
En dat is waar ik de afgelopen maanden nógal om zat te springen, dus ik ben blij.
Ja.
Blij.
Bij wijze van jubileum geef ik hier even een obligaat overzichtje van de blogkoppen die ik door de jaren heen heb versleten. Het zijn er wel 3. Hele.
Herkent u ze nog?







17 opmerkingen:

gewebkijk zei

mooie opsteker in deze dure periode.
spuug ze in de bek..!

inge zei

druk? nu? wat een timing ; )
en ik volg je nog niet zo lang, herken alleen de onderste. denk meteen, ow, leuk, al mijn kopfoto's.. maar denk dan, veel werk, zoeken, heb ik ze nog wel allemaal en eh.. ook druk ; )
succes de komende tijd, niet vergeten te feesten tussendoor!

NOVY zei

@Geweb: Hahaha, 'spuug ze in de bek' is zo grappig.
@inge: Ja. Inderdaad, slechte timing. Maar tegelijk zo welkom!!

sanneke zei

En ik ken ze allemaal! Af en toe een tweetje kan er nog wel af toch, hè?

de Brassers zei

Werk ze. Maar ik ga je wel missen als je niet schrijft. Kijk wel af en toe of je niet meer druk bent...

Daan zei

Jaaaa alledrie en Hoera! en nog eens hoera voor je werk!!

en wel af en toe een hallootje hoor ;-)

Astrid zei

Uiteraard ken ik ze. Met speciale aandacht voor mijn bloedeigen dampkapnovy! Nog even dan. Want half dec komt de nieuwe keuken. En gaat onze novy naar het vuil. Interesse? :)

esther zei

Ha! Werk! Dat zal een opluchting zijn! Goed gedaan en geniet er van.

esther zei

Gefeliciteerd trouwens nog. ;-)

Judith zei

fijn toch dat je even werken kan!succes

ChoCho zei

Succes ermee xxx

Wondelgijn zei

Hé, goed gedaan, zeg! (werk bedoel ik)
We wachten gewoon op je, hoor.... Geen probleem! Ga maar lekker aan de slag. Succes!

Herma zei

Jáy! Werk! Jáy!

De Repel zei

Gefelicteerd meid! De eerste kop kende ik niet, die andere wel....zo lang volg ik jouw log :-)

Door zei

Brood op de plank! Ik hoop dat je er ook dik beleg op hebt!
En ik vind deze kop de leukste!

Susy zei

Duh. Of ik ze ken.
Mens, ben ik niet al 2 jaar hier?
Dacht het wel.

Doe jij maar werken, kind.

Esther zei

Nu ik de ouwe koppen zie heinner ik me opeens dat ik hier toch eerder ben geweest! Sjongejonge!