vrijdag 27 november 2009

Ik ben de beroerdste niet, Piet







13 opmerkingen:

Roelien zei

Hahaha!! Mooie plaatjes trouwens. Leuk hoor.

Susy zei

Ongesteld?
Ik dacht, met zo'n flinke zak
noten...

Da's Male Piet.

male...mannelijk..ja?

Nicoleke zei

He.
Nooit over nagedacht dat Pieten ook ongesteld worden/zijn.
Haha!

sanneke zei

Oh die arme Loîs, voor het leven getraumatiseerd door Menstruatie-Piet.

gewebkijk wetens en onwetenswaardigheden zei

dat was bonuspunten scoren voor in het grote boek...

Ilse zei

gatver worden die ook al ongesteld pieten?? en dan bij jou het toilet bevuilen?? iek nou lois ik snap haar wel ik zou er ook vies van zijn van zo'n bloederige piet

NOVY zei

@Ilse: ja, jij maakt er wel meteen een heel vies verhaal van, haha.
Kijk, het was natuurlijk gewoon een bekénde Piet. Die even haar spullen hier kwam dumpen alvorens door de school (vlak bij ons huis) te gaan rennen/strooien. En ze ging ook even naar de wc. En Loïs herkende haar niet, dat was het leukst.

Toet zei

Grappig!

Repel zei

Hahahahaha! Maar achossie....die laatste foto! Ik zou wel willen zeggen schitterend, maar het arme kind is zo onder de indruk!

quirk zei

@ Sanneke: haha! Menstruatiepiet!

Astrid zei

Die witte handen, das gewoon raar, haha.

Ri zei

Omgeving Grote Rozenstraat?

Je hoeft niet te antwoorden. :)

Anna-Joh zei

ik zeg hahahaha wat een leuke blog